Wygłuszanie pomieszczeń - niedoceniany element biura
Zwraca się uwagę na przestrzeń, na to jak rozmieszczone są pomieszczenia, czy kuchnia poradzi sobie z wieloma osobami jedzącymi obiad w podobnym czasie. Jednak ostatnią kwestią jest to, jak dźwięk roznosi się po pomieszczeniach i czy zastosowano materiały wygłuszające chociaż w niektórych pomieszczeniach. Świadomość tego, że konieczne są wygłuszanie pomieszczeń pojawiają się dopiero wtedy gdy pracownicy zasiadają do komputerów i nie są w stanie pracować efektywnie. Przeszkadzają im współpracownicy, którzy np. kontaktują się z klientami i prowadzą rozmowy telefoniczne przy biurkach.
Materiały wygłuszające - co zrobić gdy nie pasują do przestrzeni?
To spory błąd, który jednak łatwo naprawić. Jak? Wystarczy zastosować wygłuszanie pomieszczeń. Na pierwszy rzut oka, nie wpasowują się one w przestrzeń biurowa, zwłaszcza, że aktualnie modne są proste, minimalistyczne wnętrza. Jednak warto zastanowić się mimo wszystko nad inwestycją w wygłuszanie pomieszczeń. Są skuteczne, łatwe w montażu i bez problemu można je zastosować w każdym biurze. Wydziel w swoim biurze przestrzeń do rozmów telefonicznych i obserwuj jak komfort i efektywność pracy Twojego zespołu wzrasta.