Czym charakteryzuje się biuro open space?
Biuro typu open space to duża, otwarta przestrzeń, na której znajduje się wiele stanowisk pracy, najczęściej w formie przylegających do siebie biurek pracowników. Jest to coraz częściej spotykane rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić nawet do 20% kosztów na wyposażenie, a także późniejsze utrzymanie biura. Dobra aranżacja biura open space wpływa na łatwiejszą kontrolę pracowników oraz znacznie przyśpiesza przepływ informacji między nimi.
Duża przestrzeń, a rozmowy telefoniczne
Często jednak zdarza się, że aranżacja biura open space utrudnia pracownikom koncentrację podczas rozmów telefonicznych. Niekiedy bowiem osoba, która chce w spokoju wykonać ważny telefon wykorzystuje w tym celu sale konferencyjne lub nawet korytarz. Idealnym rozwiązaniem tego problemu są specjalne budki telefoniczne, które posiadają wyciszoną konstrukcję, dzięki czemu zapewniają rozmówcom odpowiednie warunki do rozmowy. Jest to doskonały sposób na zwiększenie komfortu pracy na dużej przestrzeni i podniesienie jej efektywność.