Telefoniada biurowa
Praktycznie w każdym biurze, każdej firmy jest potrzeba na to, aby prowadzić rozmowy przez telefon, bądź przez skypa czy też inne narzędzia do tego służące. Jeżeli robi to jeden z pracowników w danym momencie absolutnie nie ma problemu, natomiast jeżeli 2,3 lub 4 pracowników odbiera, bądź wykonuje telefony, szczególnie w biurze w formie open space, może pojawić się chaos! A owy chaos, nie tylko nie sprzyja pracy ale także rozprasza naszych współpracowników. Jak temu zaradzić i jak prowadzić rozmowy telefoniczne w biurze?
Jak prowadzić rozmowy telefoniczne w biurze? Jest na to sposób!
Odbieranie i wykonywania telefonów to czynność, którą wiele osób, na różnych stanowiskach wykonuje kilka lub kilkanaście razy dziennie. Niestety nie wszystkie rozmowy są na tym samym poziomie, na niektórych musimy skupić się bardziej, na innych mniej. Dodatkowo powstaje problem ponieważ hałas wytwarzający się przez rozmowę kilku osób, w jednym pomieszczeniu może przeszkadzać innym. Jak prowadzić rozmowy telefoniczne w biurze by nie dekoncentrować się nawzajem? Warto w tym celu zainwestować w nowoczesną budkę telefoniczną! To wygłuszone pomieszczenie posłuży za azyl do rozmów służbowych i prywatnych, zapewniając perfekcyjną ciszę kolegom z biura!