Biura w XXI wieku - o czym należy wiedzieć
Juz od kilku lat wiadomo, iż zerwanie z dotychczasowym sposobem pojmowania biura jest właściwe. Pomieszczenia pracownicze powinny zatem sprzyjać pracownikowi, tworzyć przyjazną atmosferę. Co więcej coraz więcej firm zauważa, iż biuro może być miejscem, które inspiruje. Wpływa na to wyposażenie biura, jego design, funkcjonalność. Biorąc pod uwagę, iż utrata pracownika jest często znacznie droższa niż wynajem biura fimy zaczęły rozumieć, iż inwestycja w odpowiednie dla pracowników biuro to inwestycja w biznes i rozwój.
Wyposażenie biura - jak je zaplanować?
Lokalizacja biura to jedna z najważniejszych cech nowoczesnego biura XXI wieku - postaw na lokal blisko miejskiej infrastruktury kafejek, restauracji, kin i innych lokali rozrykowych. Wyposażenie biura jest równie kluczowe. możesz zastosować metodę activity-based working, dzieląc biuro na części, w których wykonywane są konkretne zadania. Strefa regularnej pracy powinna być oddzielona od miejsca spotkań z klientami czy popularnego chill roomu, warto również wydzielić specjalne miejsce do ważnych rozmów telefonicznych czy online. Pamiętaj o tym planując wygląd swojego biura!