Boksy akustyczne - oszczędność wydatków
Boksy akustyczne - oszczędność przestrzeni biurowej
Biura typu open space nie są komfortowe w pełni. Wszyscy pracują w głośnej przestrzeni, która nawet na chwile nie milknie. Głośne sale to nie jest miejsce odpowiednie do odnajdywania przestrzeni na swój rozwój, czy też spokojne pomyślenie np. o tym co odpisać do klienta. Nie nadaje się także do rozmów telefonicznych. Taka koncepcja została zapoczątkowana przez Franka Loyda Wrighta. Postanowił on zrezygnować z małych, pojedynczych pokoików, na rzecz dużych przestronnych sal, gdzie wszyscy pracują wspólnie.
Jak poradzić sobie z wysokim poziomem hałasu?
Idea była słuszna, gdyż tego typu pokoje miały znieść korporacyjną hierarchię i sprawić, że zapanuje większa swoboda w przepływie informacji i pomysłów. Dzięki temu wszyscy pracownicy mogą się wymieniać propozycjami i up-datować w sprawie klientów.
Jeśli szukasz ciszy w biurze dobrym pomysłem będą boksy akustyczne. To nowatorski pomysł, ponieważ przez długi czas uznawano przestrzeń typu open space jako idealny pomysł i doskonały sposób na rozpracowanie przestrzeni biurowej. Nie sprzyja ona jednak efektywności, mimo że w open space można zacieśnić relacje między współpracownikami. Zobacz, czemu boksy akustyczne to dobry pomysł: https://www.budkitelefoniczne.pl/blog/boksy-akustyczne.html .